Home » Promotion » Smarte skærmløsninger til virksomheder
Smarte skærmløsninger til virksomheder

Smarte skærmløsninger til virksomheder

Share

 Annonce 

Denne artikel indeholder annonceret indhold.

Du kender dem sikkert allerede fra hoteller, uddannelsesinstitutioner eller konferencelokaler; de smarte infoskærme, som kan forsyne enhver ansat, gæst, elev eller kursist med relevant information. Er der ikke allerede en digital skærmløsning i din virksomhed, på dit hotel eller på din uddannelsesinstitution, så kan du her i denne artikel læse alt om de mange fordele ved at investere i en infoskærm.

Hvad kan infoskærme bruges til?

Infoskærme kan bruges til rigtig mange forskellige formål alt afhængigt af, hvilken løsning man vælger. Det kan for eksempel være en skærm med relevant information til de studerende på uddannelsesinstitutioner eller i virksomheden. Det kan være informationer som for eksempel ændringer i skemaet, ændrede frokosttider eller servicemeddelelser om, at man ikke kan bruge parkeringspladsen en enkelt dag.

De intelligente skærme kan også bruges i forbindelse med mødelokaler, hvor virksomhedens ansatte selv kan booke mødelokaler, ligesom de også kan bruges i receptionen til at sikre, at dine gæster kan finde vej til det lokale, de skal være i.

Der er desuden også mulighed for at vise nyheder på skærmene, ligesom de også kan bruges til branding af den pågældende virksomhed eller uddannelsesinstitution.

Der er utrolig mange forskellige muligheder, og de forskellige løsninger kan i et stort omfang tilpasses, så de passer til lige netop det behov, din virksomhed, dit hotel eller din uddannelsesinstitution har behov for.

Se også:  Den perfekte partner til din mobile livsstil

Fordelene ved en digital skærmløsning i receptionen

Der er i særdeleshed rigtig mange fordele forbundet med at have en digital skærmløsning i en reception. Det er her, både ansatte, gæster, kunder og elever med videre kommer ind, og det er derfor en rigtig god måde at byde dem velkommen på en informativ og flot måde.

En af de helt store fordele, der er ved denne digitale skærmløsning, er, at du får en direkte kommunikationskanal til dine gæster, elever, kursister og kunder, og du har helt selv mulighed for at styre, hvad der skal vises på skærmen.

Du kan for eksempel vise interne informationer til de ansatte i kantinen, samtidig med at du kan vise mere målrettet kundeindhold og brande din virksomhed på de skærme, der er placeret der, hvor dine gæster og kunder opholder sig, som for eksempel i receptionen.

Med den smarte navigationsløsning disse skærmløsninger kommer med er der også helt mulighed for at spare personale i en reception. Det kan for eksempel være på plejehjem eller uddannelsesinstitutioner, hvor en receptionist kan erstattes af en infoskærm, som kan fortælle de besøgende, hvor de skal gå hen, og hvordan de finder den hurtigste vej dertil.

Se også:  Galaxy Note20 Ultra booster din produktivitet - så vild er pennen i Samsungs mobil

For at opsummere er der med andre ord blandt andet følgende fordele ved en digital infoskærm i en reception:

  • Du kan byde dine gæster velkommen på en moderne og flot måde
  • Du kan have en direkte kommunikation til dine ansatte, gæster eller lignende, der er særligt målrettet den pågældende målgruppe
  • Du kan brande din virksomhed over for gæster eller kunder
  • Du kan spare personalet i din reception
  • Du kan nemt vise gæster og besøgende vej.

Hvor kan man købe disse skærmløsninger henne?

Fordi disse skærmløsninger er blevet så populære, er der i dag også en lang række forskellige virksomheder, der tilbyder lige netop denne løsning. Her skal du dog være opmærksom på, at der kan være meget stor forskel på priserne, men også på om levering og montering er en del af prisen.

Som virksomhedsdrivende eller uddannelsesinstitution har du formentlig mange andre ting at se til end at sætte infoskærme op og sørge for, at de fungerer, som de skal, og det kan derfor godt betale sig at lade en professionel montør ordne det.


TAGS
annonce
promotion
sponsoreret

DEL DENNE
Share


Mest populære
Populære
Nyeste
Tags

Find os på de sociale medier

Modtag dagligt IT-nyhedsbrev

Få gratis tech-nyheder i din mail-indbakke alle hverdage. Læs mere om IT-UPDATE her

Find os på FaceBook

AOD/AOD.dk

Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
redaktion@aod.dk

Audio Media A/S

CVR nr. 16315648,
Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
info@audio.dk
Annoncesalg:
Lars Bo Jensen: lbj@audio.dk Telefon: 40 80 44 53
Annoncer: Se medieinformation her


AOD/AOD.dk   © 2021
Privatlivspolitik og cookie information - Audio Media A/S