Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data
Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.
Jaynet introducerer et nyt mobilprodukt, der skaber gennemskuelighed og sikrer virksomhederne maksimal udnyttelse af tale- og dataforbruget.
En samlet mobilpulje af tale og data på tværs af alle enhederne i virksomheden sætter effektivt en stopper for fortidens virvar af mobilpakker og individuel overtaksering. Virksomhederne undgår derfor spild og det faktum at betale for noget, de reelt ikke benytter.
”Vi gør op med de langhårede historiske krav om administrativt tunge telepakker og de mange uoverskuelige abonnementstyper. Vi har lyttet til kunderne, som ikke kan gennemskue hvad tingene koster, og som er trætte af at betale for noget de dybest set ikke anvender til fulde”, forklarer adm. direktør Michael Meister fra Jaynet A/S om løsningen og uddyber:
”Jaynet bringer mobiltelefoni fra fortiden ind i nutiden og vi imødekommer kundernes ønsker om digital selvbetjening, hvilket gør det fleksibelt at administrere puljen når og hvor de vil. Der er ingen begrænsninger og intet minimumskøb pr. bruger - dvs. der er mulighed for at koble så mange enheder op på en mobilpulje som man ønsker. Med andre ord: Ingen pakker og intet spild.”
Fremover skal virksomhederne kun koncentrere sig om at sammensætte den rigtige størrelse på mobilpuljen baseret på det faktiske forbrug.
De kan altså vinke farvel til ubehagelige overraskelser på regningen og unødvendigt administrativt arbejde. Jaynet gør det nemt med kun én regning at administrere hver måned.
Virksomheden behøver ikke at bekymre sig om at overvåge de enkelte regninger mere, og kan derfor nyde godt af den store fleksibilitet og gennemskuelighed som puljen vil levere.
”Mobilpuljen er udarbejdet og tilpasset til den omskiftlige verden vi lever i, og derfor kan virksomhederne altid skalere op og ned alt efter hvordan forholdene ændrer sig, så puljen altid matcher den aktuelle situation. Det skaber tryghed og ro omkring hele tele-infrastrukturen, så de kan koncentrere sig om det der er vigtigt – at passe deres egen forretning”, slutter adm. direktør Michael Meister