Home » AOD Pro » GumGum introducerer “ikke-forstyrrende reklamer” i spil
GumGum introducerer “ikke-forstyrrende reklamer” i spil

GumGum introducerer “ikke-forstyrrende reklamer” i spil

Share

En fælles skabt af GumGum og Frameplay giver annoncører mulighed for at forstærke brandbudskaber på tværs af premium gaming-indhold og skabe en relevant og ikke-forstyrrende oplevelse

GumGum, der først og fremmest fokuserer på kontekstuel reklame, annoncerede i dag et strategisk partnerskab med Frameplay, der er specialiseret i intrinsisk reklame i spil. Partnerskabet udvider GumGums pakke af annonceringsprodukter til Frameplay-platformen og giver annoncører mulighed for at nå gamere og forbrugere i meget filmiske og interaktive videospil. Dette frigør både tid og opmærksomhed fra verdens mest eftertragtede målgrupper med relevant intrinsisk in-game-reklame i et brandegnet miljø.

“Spil giver ikke kun annoncører en unik mulighed for at nå ud til spændende, forskelligartede og uventede målgrupper online, men giver også brands et springbræt ind i Web 3.0-verdenen,” siger Phil Schraeder, CEO hos GumGum. “Alene i USA er der 180 millioner mennesker – næsten halvdelen af landets befolkning – der identificerer sig som digitale gamere, så det er klart, at reklamer i spil er helt afgørende for, at brands kan øge deres andel af voice og nå ud til målgrupper i stor skala. Med Frameplay er vi i stand til at tilbyde annoncører chancen for at være tidligt ude i dette nye miljø og hjælpe dem med at nå ud til forskellige spilpublikummer på tværs af mobil, desktop og konsoller med ikke-indtrængende annoncer, der passer problemfrit ind i brugerens spiloplevelse.”

Se også:  Lenovo ThinkVision T27hv-20 [TEST]: Ideel til videomøder
Rigere muligheder for kunderne

Denne integration giver GumGum en yderligere mulighed, som supplement til kerneprodukterne inden for display- og videoprodukter. Frameplays annonceplatform understøtter høje standarder for visningsevne samt brugerdefinerede annonceoplevelser, der giver brands mulighed for at eje en 100 % stemmeandel. Partnerskabet vil blive tilbudt med begrænset tilgængelighed i første omgang og med udvidet tilgængelighed senere i år.

“Frameplays samarbejde med GumGum giver annoncører mulighed for at nå ud til nye, meget opmærksomme målgruppesegmenter på en problemfri og målbar måde,” siger Jonathon Troughton, CEO for Frameplay. “Hos Frameplay giver vi udviklere og annoncører de dokumenterede fordele ved intrinsisk in-game-annoncering til at fange publikum i skalerede, filmiske videospil uden at gå på kompromis med kreativitet eller brugeroplevelser. Vores partnerskab giver næring til denne mission. Vi er stolte over at kunne tilbyde disse rige muligheder til GumGums kunder og er begejstrede for fremtiden for dette partnerskab.”


TAGS
aod pro
gum gum

DEL DENNE
Share


Mest populære
Populære
Nyeste
Tags

Find os på de sociale medier

Find os på FaceBook

AOD/AOD.dk

Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
redaktion@aod.dk

Audio Media A/S

CVR nr. 16315648,
Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
info@audio.dk
Annoncesalg:
Lars Bo Jensen: lbj@audio.dk Telefon: 40 80 44 53
Annoncer: Se medieinformation her
Annoncelinks


AOD/AOD.dk   © 2022
Privatlivspolitik og cookie information - Audio Media A/S