Home » Mobiltelefon » Førstehjælp til mobilen på juleaften
Førstehjælp til mobilen på juleaften

Førstehjælp til mobilen på juleaften

Share

I år er der hjælp til de fortvivlede forældre, der oplever at julehyggen for alvor kommer på prøve, hvis aktiveringen af ungernes sprit nye mobiltelefoner driller. For første gang nogensinde har Telenor kundeservice åbent juleaften, for at hjælpe danskerne godt i gang med julegaverne.

De fleste kender det, at man har købt en fjernstyret bil eller en talende hund i julegave til familiens yngste, men ikke overvejet at købe batterier til, så ryger lidt af det sjove, og julens mange helligdage kan føles lange. Det er lidt ligesådan, når man sidder med en sprit ny mobil i hånden på juleaften, og glæder sig til at komme i gang med den, men så driller aktiveringen, og hvordan er det nu det er med PUK og PIN koderne.

Se også:  3 ting du ikke skal poste på de sociale medier i juletiden

For første gang holder Telenors kundeservice i Aalborg åbent på selveste juleaften, og her vil kunderne kunne få hjælp både over telefonen og på Facebook.

”For os er det vigtigt, at vores kunder oplever en tryghed ved, at de kan få hjælp til problemer med mobilen eller deres bredbånd, når de har allermest brug for det. Og det gælder naturligvis også for juleaften, hvor der godt kunne være et par julegaver, der krævede lidt ekstra assistance fra kundeservice,” siger kundedirektør i Telenor Jesper Hansen

Allerede i maj i 2014 lancerede Telenor døgnåbnet kundeservice, det betyder at Telenors kunder kan få hjælp 24/7 i 365 dage om året – og det gælder også jule- og nytårsaften.

Se også:  Sidste chance! Vind masser af præmier i GADGETkalenderen

Nytårsaften bliver ligeledes første gang, hvor festglade danskere kan ringe direkte ind til kundeservice, hvis mobilen ikke kommer med hjem fra nytårsfesten.

I dag kommer 30 procent af opkaldene til kundeservice uden for normal åbningstid. Telenor lancerede samtidig Perfekt Start, som hjælper kunderne med at overflytte kontakter og andre data, når de skifter til en ny telefon og måske også skifter styresystem. Og når Telenor-kunder afleverer deres smartphone til reparation, får de nu en tilsvarende lånetelefon med samme styresystem, så oplevelsen bliver så god som mulig, mens telefonen er på værksted.


TAGS
jul

DEL DENNE
Share


Mest populære
Populære
Nyeste
Tags

Find os på de sociale medier

Modtag dagligt IT-nyhedsbrev

Få gratis tech-nyheder i din mail-indbakke alle hverdage. Læs mere om IT-UPDATE her

Find os på FaceBook

AOD/AOD.dk

Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
redaktion@aod.dk

Audio Media A/S

CVR nr. 16315648,
Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
info@audio.dk
Annoncesalg:
Lars Bo Jensen: lbj@audio.dk Telefon: 40 80 44 53
Annoncer: Se medieinformation her


AOD/AOD.dk   © 2020
Privatlivspolitik og cookie information - Audio Media A/S