Home » Erhverv » Jabra tilbyder integration til Cisco Finesse callcentre
Jabra tilbyder integration til Cisco Finesse callcentre

Jabra tilbyder integration til Cisco Finesse callcentre

Share

Ved hjælp af ny og innovativ applikation forbedrer denne første løsning på markedet effektiviteten for alle Cisco drevne callcentre

Jabra, der er specialist i lyd- og kommunikationsteknologi, er den første leverandør af headsets til callcentre, som integrerer sin professionelle linje af headsets med Cisco Finesse platformen. Virksomheden tilbyder nu brugerdefinerede betjeningsfunktioner via den nye Jabra Contact Center Agent App til de systemer, der kører på Cisco Finesse servere.

Jabra styrker effektiviteten for de medarbejdere, der anvender Cisco Finesse platformen. Den nye Jabra Contact Center Agent App, som installeres direkte på medarbejderens PC, hjælper medarbejderne i callcenteret med to hovedfunktioner.

For det første giver den medarbejderen i callcentret mulighed for at ændre tilstand til Klar/Ikke klar ved at trykke på en knap på headsettets kontrolenhed. Det hjælper medarbejderen med at skabe fokus og sikre, at han ikke bliver forstyrret af indgående opkald, når han er travlt optaget med skrivebordsarbejde.

For det andet giver den medarbejderen mulighed for at begynde at optage en samtale ved at trykke på en dedikeret knap på headsettet. Det betyder, at følsomme opkald kan optages med det samme og sikrer, at disse opkald kan dokumenteres og anvendes til enten analyse- eller træningsformål.

Derudover sikrer app’en, at medarbejderen i callcenteret kan afslutte sit arbejde med et enkelt klik på knappen på Jabra headsettet. Med disse unikke features forbedrer Jabra Contact Center Agent App’en effektiviteten for medarbejderen, der arbejder i et Cisco Finesse kundecenter og giver ham mulighed for at betjene de mest brugte funktioner direkte via Jabra headsettets betjeningsenhed.

Se også:  Slip for at skrive mødenotater - kunstig intelligens klarer det for dig
Produktivitet er gevinsten

Cisco Finesse er næste-generations desktopløsning til medarbejderen og supervisoren. Løsningen er skabt til at give en sammenhængende oplevelse hos dem, der interagerer med din kundeserviceorganisation. Ved at tilbyde et brugerorienteret design, som forbedrer tilfredsheden for medarbejderen i kundecenteret, bidrager den dermed også til at forbedre selve oplevelsen for kunden.

Jabra’s undersøgelsesrapport Productivity at the Office – Challenges 2015 afslørede vigtigheden af koncentration og samarbejde. Den fremhævede de paradokser, som virksomhederne møder, når de forsøger at skabe et produktivt arbejdsmiljø, alt imens medarbejderne kæmper med forstyrrelser, dårlig mødekultur og ineffektiv teknologi. Undersøgelsen viste, at de mest produktive medarbejdere i callcentrene er dem, som har den rette teknologi til rådighed – disse medarbejdere er 28% mere tilfredse med den anvendte teknologi end de mindst produktive. Disse konstante udfordringer betyder, at produktivitet kan være svær at opnå, men ved at investere i den rette teknologi til at understøtte medarbejdernes arbejdsmåder kan virksomhederne være med til at skabe en effektiv balance, både når det gælder samarbejde og koncentration.

Holger Reisinger, SVP, Jabra Business Solutions, udtaler: ”Endnu engang har Jabra skabt en markedsledende løsning ved at integrere med Cisco Finesse platformen. Jabra forstår til fulde det naturlige i, at dagens callcentre skal kunne rykke hurtigt, idet medarbejderne konstant søger efter løsninger, som giver deres kunder en bedre kundeoplevelse. Ved at anvende Jabra’s professionelle headsets, kan disse medarbejdere få mest muligt ud af deres Cisco Finesse system. Jabra og Cisco vil fortsætte med at arbejde tæt sammen om at overgå kundernes forventninger.”

Se også:  Det perfekte headset til hjemmekontoret? Jabra er klar med Evolve2

Kompatible enheder i Jabra’s portefølje af professionelle headsets:
• Jabra Biz 2300 og 2400 II USB: Jabra Biz serien er skabt til at overleve i travle callcentre og reducerer både den omgivende støj i medarbejderens øre samtidig med at den fås med en støjreducerende mikrofon, der modvirker luftstød
• Ethvert andet headset kan anvendes, hvis det forbindes til LINK 260

Jabra Contact Center Agent App er nem at installere og konfigurere. App’en installeres på PC’en, mens enhederne installeres på Cisco Finesse serveren. Denne software er gratis for eksisterende kunder og partnere og kan downloades ved at klikke her. Cisco kunder kan prøve Jabra Contact Center Agent App’en og rekvirere gratis Jabra testenheder her. Vilkår og betingelser gør sig gældende.

Cisco Contact Center Enterprise, Cisco Package Contact Center Enterprise og Cisco Contact Center Express, der bruger Finesse som Agent og Supervisor desktop.


TAGS
callcentre
Cisco
jabra

DEL DENNE
Share


Mest populære
Populære
Nyeste
Tags

Find os på de sociale medier

Modtag dagligt IT-nyhedsbrev

Få gratis tech-nyheder i din mail-indbakke alle hverdage. Læs mere om IT-UPDATE her

Find os på FaceBook

AOD/AOD.dk

Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
redaktion@aod.dk

Audio Media A/S

CVR nr. 16315648,
Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
info@audio.dk
Annoncesalg:
Lars Bo Jensen: lbj@audio.dk Telefon: 40 80 44 53
Annoncer: Se medieinformation her


AOD/AOD.dk   © 2020
Privatlivspolitik og cookie information - Audio Media A/S