Home » Hovedtelefoner og højttalere » Dansk lydbrand vil erobre det globale gamingmarked
Dansk lydbrand vil erobre det globale gamingmarked

Dansk lydbrand vil erobre det globale gamingmarked

Share

Epos er en nyetableret dansk virksomhed, som vil erobre det globale marked med avancerede gaming-headsets. En ny stor kampagne skydes nu igang

Gameren kender måske brandet fra Epos/Sennheiser-hovedtelefonerne, men nu bryder det ud, som et selvstændigt brand.

Epos vil fortsat sælge Sennheiser Communications-porteføljen af gamerudstyr under brandet Epos/Sennheiser, men samtidig introduceres en ny portefølje af high-end produkter. Det første kommer til oktober.

Kampagnefilm af Oscar-vindende instruktør

Lanceringen af EPOS-brandet til gamingsegmentet understøttes af en omfattende global marketingkampagne, der rulles ud i hele 2020.

Kampagnen, der er baseret på temaet og løftet om “Out of this World Gaming Audio”, føres an med en kortfilm af den Oscar-vindende danske instruktør Anders Walter i kombination med interviews og optagelser bag kulisserne og bakkes yderligere op af betydelige display- og performancemedieaktiviteter.

Se også:  Gaming-headsets [STORTEST]: Gaming med god stil

Se videoen her:

Sponsorater af e-sport, aktiviteter på sociale medier, detailhandels- og point-of-sale-programmer sætter skub i de mange aktiviteter i løbet af året. Brandbudskabet understøttes af omfattende og verdensomspændende PR-aktiviteter, der fremhæver, hvordan EPOS-brandets passion for performance leverer banebrydende produkter skabt med en lidenskab, der tager spiloplevelsen til næste niveau.

Et nyt perspektiv

Jeppe Dalberg-Larsen, adm. direktør, EPOS, siger: “Med vores ambition om at gøre Epos til branchens førende inden for førsteklasses lydløsninger til gaming sigter vi mod at blive det foretrukne brand for gamere, der gerne vil skubbe deres egne grænser – og frigøre deres potentiale – gennem “The Power of Audio”. Vi har set en fantastisk mulighed for at nære dette segment ved at etablere et dedikeret og globalt team af brancheeksperter, og vi vil fortsat skabe løsninger til en fordybende lydoplevelse. Med lyd som en central dagsorden i branchen ser vi frem til at følge det globale gaminglandskab udvikle sig endnu mere i de kommende år.”

Se også:  Vind et fedt gamerheadset fra HyperX

Maja Sand-Grimnitz, chef for Global Marketing, Gaming, siger: “Hos EPOS ønsker vi at give markedet et nyt perspektiv på, hvordan lyd kan forbedre spiloplevelsen. Som et nyt brand med en solid arv og fremtid inden for lyd vil kampagnen og løftet om “Out of this World Gaming Audio” vække genklang hos gamere, der vil have den bedste måde at maksimere deres spiloplevelse på. En førsteklasses lyd kan forbedre den følelse, og det er det budskab, der er kernen i kampagnen. Vi vil gøre EPOS til den “gyldne billet”, som giver den bedste spiloplevelse og gør dig gladere.”


TAGS
epos
gamingheadset

DEL DENNE
Share


Mest populære
Populære
Nyeste
Tags

Find os på de sociale medier

Modtag dagligt IT-nyhedsbrev

Få gratis tech-nyheder i din mail-indbakke alle hverdage. Læs mere om IT-UPDATE her

Find os på FaceBook

AOD/AOD.dk

Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
redaktion@aod.dk

Audio Media A/S

CVR nr. 16315648,
Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
info@audio.dk
Annoncesalg:
Lars Bo Jensen: lbj@audio.dk Telefon: 40 80 44 53
Annoncer: Se medieinformation her


AOD/AOD.dk   © 2020
Privatlivspolitik og cookie information - Audio Media A/S