Home » Hardware » Burger King lancerer samarbejde med Call of Duty
Burger King lancerer samarbejde med Call of Duty

Burger King lancerer samarbejde med Call of Duty

Share

Burger King og Call of Duty lancerer in-game items, der aktiveres ved køb af en Whopper

Det nye samarbejde giver Burger Kings gæster adgang til et Operator Skin in-game og én times 2XP for hver Whopper, de køber (gælder ikke Whopper Junior).

Burger King annoncerer et samarbejde med den verdensomspændende gaming franchise Call of Duty. Det sker i forbindelse med spillets største lancering i år, Call of Duty: Modern Warfare II. Gennem samarbejdet vil Burger Kings gæster få en unik kode, når de køber en Whopper (gælder ikke Whopper Junior).

Denne unikke kode giver et gratis BK Operator Skin og én times dobbelt XP (2XP) i Call of Duty: Modern Warfare II. Spillerne kan således fordoble deres experience points i én time, hver gang de køber en Whopper (gælder ikke Whopper Junior).

Fiktiv fast food

Alle Operator Skins er udsmykket med logoet for ”Burger Town”: En fiktiv fast food-kæde, der optræder i flere af Call of Duty-spillene. For hvert køb af en Whopper, kan én times dobbel XP (2XP) indløses, og hver spiller kan indløse op til 40 timer (ikke kun begrænset til denne kampagne).

Kampagnen er tilgængelig i alle restauranter i Danmark fra onsdag den 26. oktober.

– ”Mange af vores gæster er også gamere, så ved at give dem Call of Duty-præmier, møder vi også vores gæster in-game og tager del i noget, som de virkelig brænder for,” siger Iwo Zakowski, Senior Director of Global Marketing hos Burger King, og fortsætter: ”Vi er begejstrede over samarbejdet med Call of Duty, fordi vi kan give vores gæster en gratis bonus i et spil, de elsker.”.

– ”Vi er utroligt glade for at kunne teame op med Burger King og fejre udgivelsen af Modern Warfare II sammen,” siger William Gahagan, Director of Global Partnerships hos Activision. ”Vores brands har slået sig sammen og skabt et tilbud, som fans vil elske, og jeg glæder mig til at se spillere i BK Operator Skins online i lanceringsweekenden.”.


TAGS
burger king
Call of Duty
cod¨

DEL DENNE
Share


Mest populære
Populære
Nyeste
Tags

Find os på de sociale medier

Find os på FaceBook

AOD/AOD.dk

Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
redaktion@aod.dk

Audio Media A/S

CVR nr. 16315648,
Brogårdsvej 22
DK-2820 Gentofte
Telefon: 33 91 28 33
info@audio.dk
Annoncesalg:
Lars Bo Jensen: lbj@audio.dk Telefon: 40 80 44 53
Annoncer: Se medieinformation her
Annoncelinks


AOD/AOD.dk   © 2022
Privatlivspolitik og cookie information - Audio Media A/S