Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data
Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.
I øjeblikket ruller Fullrate det helt store banner ud for at reklamere for den nye tv-pakke. Michael Vig Larsen, der er ansvarlig for det nye produkt, ser en stor mulighed for Fullrate på TV-markedet og uddyber med, at kundernes behov ikke nødvendigvis følger tendensen om større og mere avancerede pakker. I stedet ser han et klart marked for Fullrate i at tilbyde et TV-produkt, der er skåret ind til benet. ”Vores produkt er til den prisbevidste forbruger. Jeg ser en vej for dem, der har brug for en enkel Tv-løsning med de mest basale kanaler, som blandt andet DR og TV2”, forklarer Michael Vig Larsen.
”I dag ser vi jo, at danskerne finder deres yndlings-serier via streamingtjenesterne, men de fleste vil fortsat gerne have en mulighed for at se de store begivenheder direkte på tv. Den mulighed får de med en Tv-pakke til en skarp pris”.
Den nye TV-pakke koster 99 kroner om måneden. Den TV-pakke med 28 kanaler, som Fullrate hidtil har haft til 199 kr. fortsætter, men har fået en opgradering med flere populære kanaler puttet i pakken – for eksempel TV3, TV3 PULS og Eurosport2.