3 lancerer nyt selvbetjeningsunivers

3 lancerer nyt selvbetjeningsunivers

Share

Teleselskabet 3 er i luften med et nyt selvbetjeningsunivers, hvor brugervenlighed og gennemsigtighed er omdrejningspunktet

Når kunder hos 3 logger på deres selvbetjening, så bliver de mødt af et helt nyt selvbetjeningsunivers. Nyt design, nye funktioner og en mere intuitiv brugeroplevelse. Relanceringen af selvbetjeningen skal imødekomme kundernes stigende forventninger om, at kunne betjene sig selv og finde svar uden at være afhængig af åbningstider og opkald til kundeservice.

”Kunderne hos 3 er generelt mere tekniske og selvhjulpne og er vant til at begå sig i selvbetjeningsmiljøer, hvad enten det er banken eller andet. De har høje forventninger, og derfor bruger vi mange ressourcer på, at det skal være super nemt at betjene sig selv. Helst så nemt, at det afspejler sig i et fald af kald til kundeservice,” siger Morten Storm Lind, Head of Ecommerce hos 3.

Se også:  Her er mobilabonnementerne du kan bruge i EU
Personlig og skræddersyet selvbetjening

Det nye univers har fået et helt nyt design og er blevet skræddersyet til mobilen, så man kan bruge den på farten. Størstedelen af 3’s kunder tilgår 3.dk og Mit3 fra mobilen, og derfor er navigationen blevet bygget mere op som en app med en mobilmenu i bunden, som man kender fra Facebook, apps og lignende. Den nye selvbetjening gør det endnu lettere for 3’s kunder at holde styr på deres forbrug, få overblik over abonnementer, betale regninger, til og fravælge services og kigge på sit abonnementstjek.

Del denne