Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data
Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.
Golfbolde, badekåber, iPhone-etuier og brevvægte. Det har aldrig skortet på merchandise fra luksusbilmærket Ferrari. Produkterne har ikke nødvendigvis haft meget med biler at gøre, og det er da i særdeleshed også gældende for det seneste i rækken.
Nu føjer it-sikkerhedsfirmaet Kaspersky Lab nemlig et internetsikkerheds-program til stakken af Ferrari-merchandise. Fra maj kan Ferrari-fans således se frem til at surfe hurtigt og sikkert på nettet med Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. Nyheden blev annonceret i sidste uge i Melbourne i forbindelse med sæsonens første Formel 1-løb.
»Ferrari er indbegrebet af hastighed, pålidelighed og tekniske egenskaber i verdensklasse. Det er netop de elementer, vi har forsøgt at inkorporere i denne specialudgave af vores internetsikkerheds-program,« siger Eugene Kaspersky, CEO og grundlægger af Kaspersky Lab.
Kaspersky Lab underskrev sidste år en toårig sponsorkontrakt med Ferraris F1 Team.