Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data
Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.
Torsdag aften var det endnu engang tid til at uddele priser til de danske internetbutikkerne, der har gjort det bedst i årets løb. Hvem der var aftenens helt store vinder blev hurtigt klart. Coolshop snappede nemlig ikke blot hovedprisen, men også en pris i kategorien for salg af forbrugerelektronik og for bedste detailforretning.
Bag disse kåringer lå ikke blot en anerkendelse af virksomhedens økonomiske bedrifter, men også af dens innovative markedsføring, der blandt andet omfatter en tv-kanal på hjemmesiden, shop-in-shop-butik hos Blockbuster og heftig brug af Facebook.
Der blev desuden blev givet priser til DTF Travel, legetøjsbutikken Lirum Larum Leg, flyportalen Momondo, kalorietælleren MADLOG, Norman Copenhagen, Brøndby IF, Preben Mejer, MAGNET, Saxo Bank, Vilofarm og HTH Køkkener.